Mobilné platby

Teraz máte možnosť rýchlejšej platby za tankovanie a umývacie programy na vybraných staniciach Shell. Pohodlne zaplaťte z auta použitím peňaženky  MasterpassTM by Mastercar® palivovej karty Shell.

Mobilní platby

Platba mobilom

Nabudúce pohodlne zaplaťte z auta použitím peňaženky Masterpass by Mastercard® a palivovej karty Shell. Jednoducho a rýchlo plaťte mobilom prostredníctvom peňaženky MasterpassTM AT, CZ, SK.

Ilustrace
1

Inštalácia

Nainštalujte si do mobilu peňaženku MasterpassTM AT, CZ, SK.

2

Získanie prístupového kódu

Obráťte sa na naše zákaznícke centrum a získajte prístupový kód na registráciu svojej palivovej karty Shell. V nastavení aplikácie aktivujte položku Platba na čerpacích staniciach.

3

Použitie aplikácie:

Pri príjazde k čerpaciemu stojanu spustite aplikáciu Masterpass

4

Platenie

Naskenujte mobilom QR kód, zvoľte číslo stojana a potom sumu.

5

Tankovanie

Nechajte si mobil v aute a natankujte. 

6

Hotovo

Všetko je hotové. Nemusíte k pokladniciam, stačí len pred odjazdom skontrolovať platbu na elektronickej účtenke doručenej do vášho mobilu.

Často kladené otázky
 

OTÁZKA 1: ČO SA STANE, KEĎ SI vyberiete vyšší SUMU ZA TANKOVANIE, než reálna natankuje?
Odpoveď: Zaúčtovanie bude čiastka podľa skutočného tankovania.

Otázka 2: strhne sa MI ZVOLENÁ SUMA, ALEBO LEN REÁLNE TO, ČO SOM natankoval/a?
Odpoveď: Strhne sa Vám len to, čo ste si natankoval/a.


OTÁZKA 3: PŘEDAUTORIZOVAL / A SOM 500 KČ, ALE STOJAN sa zastavil na 497 KČ, PREČO?
Odpoveď: Staršie modely stojanov neumožňujú presné zastavenie tankovania. Shell sa snaží všetky staršie modely postupne vymieňať.

Otázka 4: MÔŽEM SI predvoliť LITRE, ALEBO LEN peňažná čiastka TANKOVANIE?
Odpoveď: predvoliť si možno iba konkrétnu sumu.

Otázka 5: AKO ZISTÍM, ŽE platba prebehla?
Odpoveď: O uskutočnené platbe budete informovaný upozornením v aplikácii Masterpass ™ by MasterCard®.


Otázka 6: PREČO BY ZÁKAZNÍK NEMAL s mobilným telefónom VYSTÚPIŤ Z AUTA?
Odpoveď: Bezpečnosť zákazníkov a pracovníkov čerpacej stanice je pre spoločnosť Shell zásadné, a preto je používanie mobilného telefónu v priestore s nebezpečenstvom výbuchu zakázané. Pri telefonovaní či čítanie správ sa tiež znižuje pozornosť voči okoliu, čo predstavuje veľké riziko úrazu v mieste, kde sa pohybujú motorové vozidlá. Prosím, používajte svoj mobilný telefón pri platbe výhradne vo vnútri vozidla.

OTÁZKA 7: CO MÁM ROBIŤ, KEĎ SA MI vybité TELEFÓN POČAS PLATBY?
Odpoveď: Ak sa tak stane ešte pred zobrazením výzvy na tankovanie, je nutné zaplatiť pri pokladni. V opačnom prípade platba prebehla a po natankovaní môžete odísť.

OTÁZKA 8: Nahrávajú sa MI SHELL CLUBSMART BODY, KEĎ platím mobile?
Odpoveď: Pokiaľ si v Nastavenie aplikácie Masterpass ™ by MasterCard® zadáte číslo svojej Shell CLUBSMART karty, budú sa Vám body načítať aj pri platbe mobilným telefónom.

OTÁZKA 9: AKO načíta QR KÓD?
Odpoveď: Pomocou mobilnej aplikácie Masterpass ™ by MasterCard® položky Platba.

Otázka 10: AKO SI V APLIKÁCII MASTERPASS ™ BY MasterCard® aktivuje PLATBU mobilnom telefóne?
Odpoveď: Povolením príslušnej voľby v Nastavenie mobilné aplikácie Masterpass ™ by MasterCard® (ikona ozubeného kolieska na hlavnej obrazovke aplikácie).

Otázka 11: Čo mám robiť, keď zvolíte NESPRÁVNE ČÍSLO STOJANU A EŠTE SOM nezačala tankovať?
Odpoveď: Ak ste si zvolil / a nesprávne číslo stojanu a autorizoval / a ste platbu, stlačte Zrušiť a Vaša platba bude zrušená. Ak ste už natankoval / a a vybral / a ste nesprávne číslo stojanu, prosím, choďte zaplatiť k pokladni. Předautorizovaná čiastka bude zrušená. Dobu, za akú sa Vám předautorizovaná suma vráti na Váš účet, si overte u svojej banky.

Otázka 12: ZABUDOL / A SOM MPIN. ČO MÁM ROBIŤ?
Odpoveď: Ak zadáte mPIN trikrát zle, počkajte prosím 24 hodín. Po uplynutí tejto doby budete mať tri ďalšie pokusy. Ak sa nepodarí vám ani tentokrát zadať mPIN správne, aplikácia sa zablokuje. Pre obnovenie jej funkčnosti je nutné aplikáciu odstrániť z telefónu, následne opätovne nainštalovať a aktivovať všetky karty.

Otázka 13: Čo mám robiť, KEĎ PŘEDAUTORIZACE TRVÁ neprimerane dlhý
Odpoveď: Prosím, preverte, či máte zapnuté dátové a polohové (lokalizačné) služby, a skúste zopakovať platbu. V prípade, že aj tak transakcia trvá neúmerne dlho, ospravedlňujeme sa Vám, ale bude potrebné, aby ste zaplatil / a pri pokladni.

OTÁZKA 14: KDE SI MÔŽEM APLIKÁCIU MASTERPASS ™ BY MasterCard® STIAHNUŤ?
Odpoveď: V Google Play alebo App Store vyhľadajte a stiahnite aplikáciu Masterpass AT CZ SK.

OTÁZKA 15: CO MÁM ROBIŤ, KEĎ NEMÁM ZODPOVEDAJÚCE PRIPOJENIE?
Odpoveď: Pripojenie 3G alebo vyššiu alebo Wi-Fi pripojenie je nutné pre používanie tejto aplikácie. Ak máte problémy so svojím signálom, vždy môžete zaplatiť pri pokladni ako obvykle. Pred použitím aplikácie najprv skontrolujte, či máte polohové (lokalizačné) služby povolené.

OTÁZKA 16: Nie som si istý / Á, ČI TRANSAKCIE BOLA PŘEDAUTORIZOVANÁ. ČO MÁM ROBIŤ?

Odpoveď: Předautorizace sa Vám zobrazia v sekcii Transakcie. Platnosť předautorizace je 90 sekúnd.

OTÁZKA 17: AKO SLUŽBA PLATBA CEZ MOBILNÝ TELEFÓN FUNGUJE?

Odpoveď: Platba cez mobilný telefón funguje prostredníctvom aplikácie Masterpass ™ by MasterCard®. Naskenujte QR kód, vyberte si číslo stojanu a autorizujte platbu. Keď je předautorizace dokončená, začnite tankovať.

OTÁZKA 18: ČO SA STANE, KEĎ SOM PLATBU PŘEDAUTORIZOVAL / A, ALE nezačali / A tankovať?

Odpoveď: Doba platnosti předautorizace je 90 sekúnd. Pokiaľ do tejto doby nezačnete tankovať, předautorizace bude zrušená. Platbu budete musieť zopakovať.

OTÁZKA 19: AKÉ SÚ MINIMÁLNE POŽIADAVKY, ABY SOM MOHOL / A VYUŽÍVAŤ PENAŽENKY MASTERPASS ™ BYMASTERCARD®?

odpoveď:

Peňaženku Masterpass ™ by MasterCard® je možné nainštalovať na chytré telefóny s operačným systémom Android OS, alebo iOS. Minimálne požiadavky na systém sú:
a / Android 4.3 (SDK 16) a vyššie b / iOS 7 a vyššia

Pri realizácii platby prostredníctvom peňaženky Masterpass ™ by MasterCard® je potreba:

a / Mať šikovný mobilný telefón s podporovanou verziou.
b / Mobilný telefón musí mať funkčnú optiku pre skenovanie QR kódu.

c / Mať nainštalovanú peňaženku Masterpass ™ by MasterCard®.

d / Mať do peňaženky pridanou aktívnej bankovú kartu, vykonať overovacie transakciu v hodnote 1 Sk.

e / Mať funkčné dátové pripojenie (prístup na internet).

f / Mať zapnutej polohové (lokalizačné) služby.

Kontaktujte nás

Náš tím profesionálov Vám navrhne riešenie, ktoré sadne na mieru Vášmu podnikania či živnosti.
Neváhajte sa nám ozvať na +421 948 902 504 alebo napísať email.

Informácie o tom, ako nakladáme s Vašimi údajmi.

Zdá sa, že používate prehliadač, ktorý nepodporuje moderné technológie pre zobrazovanie obsahu na webe. Odporúčame Vám prehliadač aktualizovať alebo si stiahnuť taký, ktorý dnešné štandardy spĺňa.
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Zdá sa, že používate prehliadač, ktorý nepodporuje moderné technológie pre zobrazovanie obsahu na webe. Odporúčame Vám prehliadač aktualizovať alebo si stiahnuť taký, ktorý dnešné štandardy spĺňa.
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.