Môžeme pracovať s cookies,
nech vieme, ako to na našom webe žije?

Mobilné platby

Teraz máte možnosť rýchlejšej platby za tankovanie na vybraných staniciach Shell. Pohodlne zaplaťte z auta použitím Shell SmartPay.

Mobilní platby

Platba mobilom

Nabudúce pohodlne zaplaťte z auta použitím Shell SmartPay

Ilustrace
1

1. Stiahnutie a registrácia

Stiahnite si aplikáciu Shell. Platiť môžete cez Apple Pay, Google Pay, PayPal alebo spárovať aplikáciu so svojou platobnou kartou. Držitelia palivovej karty Shell si môžu nastaviť platby v sekcii „Profil“ / „Platobné metódy“.

2

2. Spúšťacia obrazovka

Otvorte aplikáciu Shell, kliknite na „Mobilná platba“ na domovskej stránke a odsúhlaste bezpečnostné pokyny.

3

3. Poloha

Aplikácia rozpozná, na ktorej čerpacej stanici Shell sa nachádzate. Pokiaľ poloha nie je detegovaná automaticky, potvrďte, prosím, manuálne.


DÔLEŽITÉ: Pre správnu funkčnosť služby povoľte zdieľanie polohy.

4

4. Detail platby

Na začatie transakcie vložte, prosím, nasledujúce informácie: číslo používaného stojanu, zvoľte sumu na úhradu, vyberte spôsob platby a počkajte na autorizáciu.1

 

1 Detail platby: zadajte stav kilometrov (voliteľné) a 5-miestny číselný kód pre mobilnú platbu, ktorý ste si nastavili v platobných metódach.

5

5. Tankovanie

Po úspešnej autorizácii môžete začať tankovať. Hneď ako dotankujete, vráťte tankovaciu pištoľ späť.


DÔLEŽITÉ: Pri tankovaní nechajte svoj telefón v aute.

6

6. Potvrdenie

V aplikácii sa vám objaví potvrdenie o vykonanej platbe a e-mailom dostanete vašu účtenku. Po potvrdení transakcie môžete odísť. Nemajte obavy – obsluha čerpacej stanice bude vedieť, že ste platili.2

 

Potvrdenie: transakcia bude vyfakturovaná v súlade so zmluvou o palivových kartách Shell

Často kladené otázky
 

  1. Aké platobné metódy môžem používať s mobilnou platbou Shell SmartPay?

Môžete použiť palivovú kartu Shell od spoločnosti FCS Slovakia. Ďalej potom PayPal, Apple Pay, Google Pay, kreditnú kartu (Mastercard, Visa či American Express). V aplikácii vo svojom profile si môžete vybrať uprednostňovanú platobnú metódu.

  1. Ako zapnúť GPS?

GPS v preklade znamená globálny polohový systém. GPS zistí vašu presnú polohu a umožní vám tak nájsť najbližšiu čerpaciu stanicu Shell. U platby Shell SmartPay zistí, na ktoré čerpacej stanici Shell sa nachádzate. Ak poloha nie je detekovaná automaticky, potvrďte manuálne. (DÔLEŽITÉ: Pre správnu funkčnosť služby povoľte zdieľanie polohy).

Zapnutie GPS pre Android:

1. Nájdite ikonu Nastavenia.

2. Nalistujte Nastavenie a kliknite na Aplikácie.

3. Vyberte si aplikáciu Shell.

4. Objaví sa zoznam povolení pre aplikáciu Shell.

5. Skontrolujte zoznam povolenie - ak sú sivo, sú vypnuté.

Uistite sa, že povolenie pre zdieľanie vašej polohy je zapnuté.

6. Posuňte nastavenie Polohy doprava. Zmení sa zo šedej na modrú, tým povolíte zdieľanie vašej polohy.

Zapnutie GPS pre iOS

1. Nájdite ikonu Nastavenia.

2. Nalistujte aplikácií a vyberte aplikáciu Shell.

3. Vyberte ikonku "Poloha".

4. Povoľte prístup k polohe výberom "Pri používaní aplikácie".

  1. Čo mám urobiť v prípade, keď som zadal nesprávne číslo stojanu?

Zrušte transakciu tlačidlom "Zrušiť tankovanie", ktoré sa nachádza v spodnej časti obrazovky. Potom začnite novú transakciu.

  1. Ako sa dozviem, či čerpacie stanice akceptuje platbu Shell SmartPay?

V aplikácii vo vyhľadávači čerpacích staníc nájdete stanice, kde môžete platiť pomocou Shell SmartPay. Pre vyhľadanie stanice zadajte do filtra "Mobilné platba".

  1. Čo mám urobiť v prípade, že som zabudol svoj bezpečnostný kód?

Nový bezpečnostný kód môžete nastaviť tým, že nesprávny kód zadáte trikrát. Potom budete automaticky odhlásení. Keď sa opäť prihlásite pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla, budete vyzvaní na nastavenie nového bezpečnostného kódu.

  1. Môžem pomocou Shell SmartPay zaplatiť za tankovanie akéhokoľvek paliva?

Áno, Shell SmartPay umožní tankovania všetkých typov paliva, resp. v rámci nákupnej kategórie s ktorou bola karta objednaná, za predpokladu, že daná čerpacie stanice má platby Shell SmartPay aktívny.

  1. Môže Shell SmartPay používať ktokoľvek?

Sa Shell SmartPay môže platiť takmer každý užívateľ aplikácie Shell. Vodiči služobných vozidiel s palivovou kartou Shell môžu zaplatiť pomocou Shell SmartPay len v prípade, že je tento spôsob platby písomne ​​povolený štatutárnym zástupcom spoločnosti. Ostatné palivové karty nie sú akceptované pre platenie s mobilnou platbou Shell SmartPay.

Vždy sa uistite, že používate poslednú verziu Shell aplikácie a že váš telefón má požadovaný softvér.

- iOS 11.1 alebo vyšší pre telefóny Apple

- Android 6.0.1 alebo vyšší pre telefóny s Androidom

  1. Je nejaké obmedzenie maximálnej alebo minimálnej hodnoty tankovaného paliva u Shell SmartPay platenia?

So Shell SmartPay môžete platiť  bez obmedzenia maximálnej hodnoty. Obvyklou hodnotu paliva si nastavíte vopred. Stojan automaticky zastaví tankovania, akonáhle čerpanie paliva dosiahne nastavené hodnoty.

  1. Moja platba pomocou Shell SmartPay neprebehla.

Aplikácia nerozpoznala kód. Čo môžete urobiť:

• Skontrolujte, či máte zapnutý GPS, a skúste to znova.

• Zaplaťte v obchode pri pokladni.

Niekedy chybová hláška znamená, že sa aplikácia zasekla. V tom prípade môžete:

• skúsiť to znova

• preinštalovať aplikáciu

• zaplatiť v obchode pri pokladni

Čas vypršal:

Keď platíte sa Shell SmartPay, po schválení platby máte 90 sekúnd, aby ste začali tankovanie. Nestihli ste to? Potom to skúste znova alebo zaplaťte v obchode pri pokladni.

• Mobilné platba Shell SmartPay bola zrušená:

Obsluha čerpacej stanice zrušila vašu platbu predtým, než transakcia mohla začať. V tom prípade zaplaťte v obchode pri pokladni.

  1. Možno deaktivovať mobilné platbu SmartPay?

Áno, možno a to na základe písomnej žiadosti na email Platby pomocou SmartPay možno vykonávať aj bez fyzickej prítomnosti palivovej karty, v prípade, že vodič ukončí pracovný pomer vo firme, odovzdá palivovú kartu, je odporúčané deaktivovať túto službu a to zaslaním žiadosti s uvedením čísla palivovej karty, u ktorej chcete službu deaktivovať.

Kontaktujte nás

Náš tím profesionálov Vám navrhne riešenie, ktoré sadne na mieru Vášmu podnikania či živnosti.
Neváhajte sa nám ozvať na +421 948 902 504 alebo napísať email.

Informácie o tom, ako nakladáme s Vašimi údajmi.

Zdá sa, že používate prehliadač, ktorý nepodporuje moderné technológie pre zobrazovanie obsahu na webe. Odporúčame Vám prehliadač aktualizovať alebo si stiahnuť taký, ktorý dnešné štandardy spĺňa.